Vinnarna i positiva tävlingen utsedda!

Var och en utav er skulle kunna ha vunnit!

Jag har tittat på alla bidrag flertalet gånger, och som ni förstår har jag satt mig själv i klistret genom att påstå att jag skulle kunna välja ut bidrag som gör mig allra gladast.

ALLA bidrag gjorde mig precis lika glad!
Det som slog mig är hur underbart det är att det är så mycket olika saker som gör oss glada.

Barnen, mannen, vännerna, saker, tankar och händelser i livet. Det är så FINT att kunna se de ljusa punkterna i livet, även om vissa saker går en emot ibland!
Det som binder oss samman är att vi finner glädjen i att scrappa/skapa - och det som gjorde mig extra glad var att se att få se alster från lite nya ansikten också!
Folk som inte laddar upp på forum och bloggar, folk som inte "alla känner"

UNDERBART!

Nu över till våndans tider.
Jag kommer att utse vinnare.

Jag har inte alls läst text och förklaringar i era mail. Inte förrän efter att jag utsett vinnare, eftersom jag ville låta det visuella föra mig till mitt val.

Och jag utmanar nu övriga 36 personer att INTE bli besvikna för att ni inte blev utvalda.
För jag KAN bara välja 2 personer, och ifall ni inte blir valda nu utmanar jag er att bli RIKTIGT GLAD för de som blev det :-D

Jag återkom till två bidrag som jag fastnade allra mest för...

GRATTIS till Anna-Karin som har sparat på (sina?) barns streckgubbar med leenden som räcker ända till öronen!
Du vinner första priset - hemliga produkter till ett värde utav 500:-

image1490

Denna fastnade jag för direkt, jag älskar de glada gubbarna... de gör mig GLAD!!!

Grattis även till Isabella som uttrycker lyckan över en pryl.
HÄRLIGT att våga älska en SAK, man KAN faktiskt bli glad av saker som man tycker om!

image1472

Isabella du vinner hemliga produkter till ett värde utav 300:-

Övriga personer är också vinnare - ni får en hemlig överraskning på posten (för ni har väl mailat er adress?)

Tack ännu en gång för att ni deltog!!!

Kram från Jane


Kommentarer
Postat av: Karolina

Ett stort GRATTIS till Er båda.

2007-11-12 @ 11:23:52
Postat av: Ann-louice

Grattis till er båda ....fina layouter!

Postat av: Camilla M

Förstår att det var svårt att välja, men jag förstår att du fastnade för pristagarnas LO:er. Jättefina och påhittiga!

2007-11-12 @ 15:47:33
Postat av: Anna-Karin

Jippieee!! *hoppar och studsar*

Jo, det är min dotters glada gubbar som hamnade på LO´n för man kan ju inte bli annat än glad när tillockmed den arga spindeln ser glad ut! ;-)

Temat på tävlingen var verkligen jätteroligt - man blev glad bara av att klura och fundera på vad man skulle scrappa!

2007-11-12 @ 16:32:18
Postat av: Anna-Karin & Kajsa

... och självklart så ska vi dela på vinsten! ;-)

2007-11-12 @ 16:41:29
Postat av: Hedda_94

GRATTIS!!!!!!!

2007-11-12 @ 16:45:44
URL: http://hedda.bloggagratis.se
Postat av: Marie

stort grattis till vinnarna. Och till er alla andra, wow så många läckra bidrag ni har knåpat ihop!

2007-11-12 @ 17:12:04
URL: http://www.mariesgalleri.blogspot.com
Postat av: Anette

Ett Riktigt stort GRATTIS till er båda!
- JÄTTEFINA!

2007-11-12 @ 18:05:39
Postat av: Isabella

JAAA!! Jag kom tvåa :D:D:D:D
Tack så jätte mycket!! :D :D

2007-11-12 @ 19:48:02
URL: http://isabellabjerlov.blogspot.com
Postat av: Kakan

Förstår att du hade svårt att välja vinnare Jane! Bidragen är ju helt unerbara! Mkt glädje som sprids! Grattis till er vinnare! Snyggt jobbat!

2007-11-12 @ 22:50:13
Postat av: Mette

Jättegrattis till er båda!
Stor kram
Mette

2007-11-12 @ 23:10:11
URL: http://mettka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback