Information om Maran i Malmö 27-28 oktober!

Redan på fredag kväll kör vi dit delar av butiken, så ni kommer kunna handla på plats under hela maran. Jag kommer ta med både kassaapparat och kortdragare dit - så du kan handla både med kontanter och kort.

Det går även bra att förbeställa saker - senast den 19 oktober vill jag ha din beställning - förskottsbetalning gäller.

Jag kommer inte att ha med allt, så försäkra er genom att förbeställa sådan du bara "måste" ha!


Maran pågår mellan 9-? På lördagen (så länge vi orkar) och mellan 9-17 på söndagen.

I priset ingår:

Ett jättefint välkomstpaket innehållande cardstock, mönstrade papper, dekorationer, omonterade stämplar från våra sponsorer.

Frukt och vatten i rummet hela dagen.

Tävlingar med fina finster från våra sponsorer!

Förmiddagsfika, lunch och middag på lördagen, samt lunch och eftermiddagsfika på söndagen. (För er som sover över ingår stor frukostbuffé på morgonen)


Bonus!

Om fula layouter och misslyckade kort - en inspirationsföreläsning av Malena


Hur gör man för att vara nöjd med det som skapas? Hur hittar man skaparglädjen i en stressig och kravfylld tillvaro? Hur bekämpar man sviktande självförtroende särskilt när man jämför sig med andra? Detta är frågor som jag vet många ställer sig och inte alltid hittar svaren på. Det är också frågor som sätter igång många känslor och kan skapa både prestationsångest och blockering i skapandeprocessen. Jag vill därför dela med mig av mina tankar och erfarenheter kring detta. Jag kommer att inspirera, uppmuntra och utmana dig både när det gäller synen på ditt skapande, dina alster och dig själv.


*


Någon har undrat vad man behöver tänka på, vad man behöver ha med sig m.m.


Och jag svarar: Ta med precis så mycket som du själv vill.

Jag säljer ju en hel del på plats, och det är ju ett kanon alternativ om man vill investera i sådant man inte redan har.

De flesta brukar ta med så mycket som väskan bär. Foton är ett måste om man tänkt att scrappa. Egna verktyg och annat man känner sig behöva.

Vi sitter i öar om 4 personer, det man saknar brukar man ibland kunna låna utav en kompis.


*


Om ni har matallergier el. dyl är det väldigt viktigt att du mailar det till mig snarast möjligt på: [email protected]


OJ vad jag längtar!

Välkomna!!!


Kram från Jane


Kommentarer
Postat av: Therese

Tänk om jag hade bott närmare...*gråter*
Fast jag ska ju iofs på fest på lördag och det ska bli himla skoj. Får trösta mig med det!
Ni som är på maran får ha en underbar helg!!!
Kram

Postat av: Marita

Åh, vad jag hade önskat att jag hade möjlighet att vara med i år också! Men jag hoppas det kan passa bättre nästa gång!

2007-10-10 @ 12:35:10
URL: http://tussemaja.blogspot.com
Postat av: Helene

Åh, tänk om jag kunde vara med!!! Suck!!

2007-10-10 @ 18:07:45
URL: http://webmosterhelene.blogspot.com
Postat av: Anna-Karin

Lite trist att det är så låååångt mellan jämtland o malmö... *suck* ;-)

2007-10-10 @ 18:50:05
Postat av: Ulrika/TweetyUllis

Jag längtar! Vi hade så kul i våras och jag lärde känna många trevliga scrappare. Hoppas det blir (minst) lika kul den här gången!

2007-10-10 @ 20:44:12
URL: http://tweetyullis.blogg.se
Postat av: Linda

Åhhh vad jad blev avundsjuk nu!! Jag vill ju också vara med!! men tusan också att det är fullbokat!! Hojta gääärna till om det är någon som drar sig ur!! //Linda

2007-10-10 @ 22:01:15
URL: http://lindagradin.blogg.se
Postat av: Camilla

Räknar ner dagarna nu... *längtar*

2007-10-11 @ 08:10:13
Postat av: JENN

åÅÅH VAD JAG OCKSÅ VILL!!

2007-10-12 @ 14:55:24
URL: http://jakobsmamma.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback