Mer scrapliftbidrag (del 2)

Här kommer det fler bidrag alla inspirerade av Lizas egoboost layout. Det är extra roligt att det är flera kortmakare som inspirerats och skickat in.

Det finns så mycket man kan inspireras av i andras alster. Det kan vara temat, färgerna, upplägget eller detaljerna.
Så här skrev Annika i sitt mail:
Jag blev inspirerad av det rosabruna, det lite swirliga pappret och blinget när jag gjorde min LO "kaffe med sting"

Och Anna - Karin skrev så här:
Jag lät mig inspireras av själva ego-delen av Lizas Egoboost LO... ;-) Verkligen upplyftande att scrapa ett lite uppkäftigare foto!

Visst är det häftigt att det blir så olika fast alla har samma utgångspunkt!!

TACK  Annika, Karolina, Carolina och Anna - Karin för era inspirerade alster!

    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback