SEI - Madeira Islands

Nu ska jag erkänna en sak för er. Ofta så handlar jag papper utan att ha en aning om vad jag ska ha det till. Så var det i detta fallet med SEI:s Madeira Islands papper och dekorationer. Jag och Jane pratade om att de var snygga och så säger hon att du kan få jobba med dem - gulp tänkte jag - vad ska jag då hitta på. Men jag sa JAVISST och så kom papperen hem till mig. Jag tänkte först när jag såg dem att det är vuxna papper och papper till resor och naturbilder. Jag anade problem då jag inte har sådana foton hemma. Jag har iofs gjort en vuxen layout men så blev det tre med min dotter och systerdotter. Jag blev så nöjd för alla papper passade perfekt till mina foton trots att jag först inte trodde det!

Det är roligt när man vågar lite i skapandet. Pröva det du med - kankse är det dessa papper som blir en utmaning eller så är det något annat. Vill du visa nåt du har gjort efter att ha gjort ett vågat köp så skicka det till
[email protected]

Jag har på mina sidor använt papper, Epoxy Stickers och ett ark med Tabs and Frames - det är också stickers. Alla SEI:s produkter hittar du här.

image1343

image1344

image1345

image1346

Kommentarer
Postat av: Liza

Grymt fina. Jag handlar ofta papper som jag inte alls har någon aning om vad jag ska göra med. Det är ju lite av utmaningen. :-)

Postat av: Annika (swekinna)

Vilka härliga papper. mönster och färger, det riktigt kliar i fingrarna. Ofta köper man ett papper bara för att det är så fint utan att man vet vilket kort man ska anväda det med, men slutresultatet brukar ju för det mesta bli bra

2007-10-14 @ 20:05:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback