Daisy D är helt underbara!!!!!!

Daisy D har kommit med massa färgglada och härliga papper som finns i shopen. Det är en explosion av starka färger och jag bara älskar att jobba med dessa. Det är fräscht och friskt med färg och det förgyller livet!! Jag har valt två svartvita kort för att kunna skapa helt fritt.  Alla papper är från Daisy D - även bakgrundspapper och här hittar du dom i shopen.

image1300

Jag har här förutom papperen använt thickers från American Craft, Ghost Shape från Heidi Swapp och Frills från Doodlebug.

image1303

Här har jag också använt thickers och chipboardbokstäver från Heidi Swapp. Notpapperet är baksidan på ett av Elises papper. Journalingstämpeln är från Autumn Leaves.

image1301

Här är det frills och dekorationer från Love Elsie och Around The Block. Jag har också använt ett ark från Journalers Notebook.

image1302

Supernkelt med bara papper, dymo, rubons och frills. Har man inte vita utan en annan färg på frills så går det jättebra att vända på dem - det gör jag ofta.

Tack för titten och släpp lös med färgerna du med i ditt skapande!!!!

/ Malena

Kommentarer
Postat av: Jane

Jääägarns vad snygga!!!

Postat av: Marie

åh vilka fina sidor, så läckra!

2007-09-16 @ 13:53:15
URL: http://www.mariesgalleri.blogspot.com
Postat av: A-L

Så jätte fina layouter...och underbara papper!

2007-09-16 @ 15:23:24
URL: http://www.Alleswe.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback