Ny vinnare utav Uptown Girl dragen!

Vinnare blev:

Grön lott, Serie O Nr 22

GRATTIS till vinnaren!

Du har 3 veckor på dig att höra av dig!

Har ingen vinnare hört av sig senast den 25 september drar vi en ny vinnare - SÅ KASTA INTE ERA LOTTER FÖRRÄN JAG GER KLARTECKEN ATT VINNARE HÖRT AV SIG!!!

Jag kommer ej att nämna namn på vinnaren utav sekretessskäl, dock berättar jag direkt om någon vinnare hört av sig. Det är upp till vinnaren själv att göra sig tillkänna här i bloggen om hon/han själv önskar.

Vinnare för Marisa Classic har hört av sig, så alla blå/vit randiga lotter är säkra att kasta bort (lotterna ni fick då ni handlade QuicKutzprodukter den 25 augusti.

Kram från Jane

Kommentarer
Postat av: Jenny

Och jag som har Grön lott, Serie C Nr.22... Så typiskt... Men Grattis till Vinnaren!!

Postat av: Linda Andersen

Jaha rätt färg och rätt serie. Alltid nått. Bara inte rätt siffra. Typiskt. Jag som så gärna vill ha det alfabetet.
Grattis till vinnaren iallafall.

2007-09-04 @ 21:19:40
Postat av: Therese

Det är jag, det är jag, det är jag!!!
Jag tror jag smäller av...jag som aldrig vinner nåt.
KRAM!!!

Postat av: Anna

Grattis Therese!!
Höstkramen Anna

2007-09-04 @ 22:12:48
URL: http://annastenman.blogg.se
Postat av: Jane

STOOOORT GRTATTIS till dig Therese, och Roberta (förra inlägget) :-) UNDERBART att få lotteriet avslutat, tack för att ni handlar hos mig alla - och ni kan garanterat vänta er nya roliga lotterier - LOVAR! KUL att glädja juh :-D

2007-09-05 @ 10:10:03
URL: http://www.scrapaddicted.se
Postat av: Therese

Tack själv Jane. Jag är så oerhört glad över detta. Din butik är helt underbar!!
Kommer sakna dig på Göteborgsmässan.
Kramar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback