Bloggutmaning från Malena

Tacksamhet är ett ofta förekommet ord när jag scrappar. Jag fylls av tacksamhet för allt jag fått och som finns dokumenterat på mina foton. Jag är tacksam för mina barn, min man, mina vänner, mitt hem, mig själv, min hobby osv. Den här layouten har tagit lång tid att göra för att fotot är så vackert och det är svårt att göra det rättvisa. Även om man inte ser min sons ansikte så ser jag hans vackra händer. Detta i kombination med den vackra blomman blir det dubbelt vackert och för mig svårt att scrappa.

image2101 

Temat för layouten kom långt efter att själva grunden var klar. Men när det väl dök upp så kändes det så rätt. Idag är utmaningen till er att göra något på samma tema:

LIVETS GÅVOR

Det kan vara så mycket och nu vill vi se era tolkningar. Vad har livet gett dig och vad är du tacksam för. Scrappa en layout, gör en minibok eller ett kort.

Skicka in ditt bidrag till
[email protected]  senast 10 maj. Tänk på att ditt alster inte ska vara större än 400 pixlar.

Vi i designteamet och Jane röstar sen fram en vinnare som får ett paket med journalingstämplar från Hero Arts värt 200:-

Lycka till!!!

// Malena


Kommentarer
Postat av: Emma

Vilken rolig utmaning, och en riktigt svår utmaning!!

Postat av: Karin

Åh vilken underbar LO! Kortet är verkligen jättefint!! =)

2008-04-21 @ 19:35:07
URL: http://www.essmos.blogspot.com/
Postat av: Ulrika / TweetyUllis

Oj, så svårt - men jag vet precis vilket foto jag vill använda!

2008-04-22 @ 08:58:19
URL: http://tweetyullis.blogg.se
Postat av: Camidolin

Jaa, det är verkligen en vacker bild. Så härliga färger.

2008-04-23 @ 14:11:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback