Malena har skapat med Cloud 9 Design - Cinnamon Stick

Jag har skapat med de härliga papprena Cinnamon Stick från Cloud 9 Design (De som är benämnda CS i början). Ett gäng blommiga och fräscha mönstrade papper som passar till alla fina sommarbilder.

Detta fotot älskar jag och jag är så glad att det gick att rädda tack vara Photoshop. Jag har beskurit, skärpt och vinjetterat så att det blev så bra.


På layouten nedan har jag klippt ut många blommor från det embossade pappperet för att förstärka mönstret. Fotot är bara taget en vanlig eftermiddag mest för att testa kameran men jag gillar det för det sammanfattar hur det ser ut hemma hos oss.


Jag fortsatte att klippa ut blommor och använde dessa som dekoration. Fotot är taget 2004 på Miriams barnvälsignelse och är kort som någon tagit med en enkel kamera och det är framkallat på nåt kasst ställe av färgerna att döma. Ändå så är det så mycket känsla i det och jag är glad att jag scrappat det.


/Malena

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback