Vinnarna utvalda

Jag valde ut helt på måfå - alla kommentarer var så skojjiga att få läsa!
Härligt att ni unnar er att vilja ha och känner att ni är VÄRDA! Oavsett orsak eller anledning :-)

Följande tjejer blev vinnare:

Postat av: Mikaela

Med en stämpeltokig 5-årig flicka som det bara lyser ur ögonen på när hon fick syn på dessa, så är stämplarna ett måste..."dreggel" "dreggel"

2008-08-11 @ 15:06:56


Postat av: Immah

Dessa stämplar skulle verkligen passa mig perfekt då jag kommer från myggrika marker. Skulle vara superkul att göra kort med inspiration från den härliga miljön man vuxit upp i. Ser framför mig mysiga kort med brasa och tält myser. Behöver jag säga att jag är fattig student(!)? Det roligaste hade helt klart varit att ha alla stämplarna!... ahh, blir desperat! =)

2008-08-11 @ 18:15:31
URL:
http://glitterlim.blogspot.se/


Postat av: Jane Mårtensson

Hej
Jag skulle jättegärna vinna dessa stämplar då jag inte hittat några om camping och "vildmarksliv" tidigare och jag älskar att campa och vara i naturen!! Några bra LO:s skulle de kunna användas på samt att skicka "nu är det snart dags" - kort till vårt gäng som i 30 år campat på samma ställe över midsommar!! Ha det gott!
/Jane

2008-08-12 @ 10:35:04
URL: http://sigfrid.wyd.se/


Postat av: Ing-Marie

Så fina de är ! Min dotter tyckte de passade bra till bilderna från hennes campingnatt med kompisarna . Vill gärna ha en lott och hoppas på tur.

2008-08-12 @ 11:42:35  


Postat av: Annika L

De är så jättesöta, och jag får så många ideer bara jag tittar på dem. Det är som om jag saknat dem innan jag ens visste att de fanns.

2008-08-12 @ 13:34:01

Maila mig er adress på [email protected]
så kommer stämplarna på posten!

Kram & Stort GRATTIS!!!

Jane


Kommentarer
Postat av: Pysselpetra

Grattis!!!

Postat av: Lilla katt

Grattis till vinnarna!

2008-08-12 @ 19:23:45
URL: http://giiisen.blogspot.com
Postat av: Annika L

Men vad roligt att jag vann. Tjiiiihoooo. Tack så mycket.

2008-08-13 @ 09:27:29
Postat av: Heléne(lillakez)

Grattis tjejer!

Stämpla lugnt...

2008-08-14 @ 04:53:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback