17 december - En julskylt till dörren

I dagens lucka visar jag en enkel dörrskylt för att visa tomten rätt. Vi vill ju inte att han ska missa att det bor snälla barn hos oss, så jag har knåpat ihop denna skylt att hänga på dörren på julaftonskvällen.

Basen är klippt i tjock syrafri kartong, men det går säkert bra att använda vilket hårt papper man än har. Jag klädde kartongen med papper som jag fäste med dubbelhäftande tejp och Scrappy Glue och sedan satte jag på lite olika dekorationer.





Kram, Lindzi

Kommentarer
Postat av: JaneD

Vilken underbar dörrskylt, och vilken härlig idé! Tomten kan nog behöva lite hjälp att hitta rätt på julafton, så mycket som han har att göra :)

Postat av: Karen

wow hvor er det flot! Det må jeg prøve at lave :)

2008-12-17 @ 09:23:40
URL: http://lindse.dk
Postat av: linda lindopz

så fin. Hoppas att tomten hittar en då

2008-12-18 @ 13:41:38
URL: http://lindopz.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback