Inspirerande med Malena och RoseMoka Equinoxe

RoseMoka har blivit en av mina absoluta favorittillverkare. De överraskar med både färgglada och dova papper. De har en unik sliten stil som passar till alla slags foton. De har också helt underbara bokstavs och sifferstickers som matchar papperen. Man vill bara ha mer och mer av dessa härliga produkter.

Serien heter Equinoxe och
du hittar den här. Bokstäverna hittar du här.

 
Att jag skulle scrappa de här underbara höstfotona på mina barn var rätt självklart med så underbara papper. Det är både väldigt lätt och ohyggligt svårt att scrappa starka foton. Det blev en enkel design med färgerna från fotot. Bakgrundspapperet heter Ete Indien. Den lilla biten bredvid fotot heter Journal Intime. Jag letade bland mina gamla blommor och tog alla som hade en blå färg som passade. Jag har placerat olika brads i mitten och valde de med mönster och metallkant på. Många roliga brads hittar du här. De stora bokstäverna är Puffy Thickers från American Crafts och de små är stickers från RoseMoka.


Jag valde här att leka med vitt för att skapa kontrast till fotot som gick i samma färger som papperet. Det heter Crepushule och har härliga höstträd i hörnen. Dekorationerna är ett ihopplock av band, bollfrans, frills, kollegieblockpapper, spets, lace cardstock. Bokstäverna är stickers från RoseMoka och hjärtat är från Heidi Swapp.

 
Fotot är taget där vi alltid tar ett foto varje sommar. Jouranlingen är just bara namn och ålder. Bakgrundspapperet heter Septembre. Jag har också använt små bitar av Denim och Baroque bakom fotot. Det röda är ett mandarinnät. En halv blomma och en tag från 7G och så bokstavstickers från RoseMoka.

 
För att bryta av lite har jag gjort lite galnare layouter. Här är en dokumtentation om Benjamins totalt utslitna däck. Papperena heter Recoltes, Peid de Poule och Journal Intime. Thickers från American Crafts och bokstavstickers från RoseMoka och Making Memories.

 
Min son är inte alltid en leende prins. Det är mycket vrål och skrän hemma och han gillar det här fotot på honom själv. En enkel titel med blandade thickers och RoseMoka bokstäver. Bakgrundspapperet heter Baroque. De små runda dekorationerna är från Love Elsie.

 
Ett härligt sommarminne i glada färger. Bakgrundspapperet heter Tricot Ecossais och är fantastiskt blått. Ni ser själva att det är samma djupblå färg som vattnet. Små bitar av Denim och Peid de Poule. De färgglada dekorationerna är ett band som jag fått av Anna Stenman (tack!), knappar, dymo och journalingrutor. Bokstavstickers från RoseMoka.

Tack för titten!
/Malena

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback