100 ordrar att hantera :-)

Stort tack för alla beställningar som trillat in under mitt erbjudande!

Det kommer att ta sin stund att hantera ;-)
Eftersom många kunder gjort dubbla/trippla ordrar felaktigt kommer jag att få reda ut en hel del manuellt. 
Likaså en hel del som gjort ordrar som packades, men som de ångrat och i efterhand cancellerat.

Jag kommer att göra allt för att reda ut detta så snabbt jag kan.
Så ni som maiat och varit oroliga över era beställningar - om jag inte mailat er personligen är det för att spara tid som behövs till att plocka ordrar.

Jag korrigerar allt i den mån jag kan :-)
Och lovar att skynda på så bra jag bara kan :-)
På entresidan kan ni läsa hur långt jag hunnit i veckan .-)

Mvh Jane / ScrapAddicted

Kommentarer
Postat av: Anna

Oj, oj vilket jobb du har framför sig vännen. Tyvärr bor jag för långt borta för att kunna hjälpa dig.

Vinterkramen Anna

Postat av: Lily

Kanon, då vet jag att jag har att göra i morgon! ;-)

2008-02-10 @ 16:27:16
URL: http://marie.robe.nu
Postat av: Caroline

oj de var många ordrar.. Ta de lugnt

2008-02-10 @ 21:55:05
Postat av: Heila

Ta det lugnt Jane, och glöm inte bort att andas. Du kan ju inte rå för alla fel som blivit och att folk har ångrat sig. Ingen dör av att vänta en dag extra eller två på sitt paket.

2008-02-10 @ 22:35:48
URL: http://heilas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback