Har du prövat tape som dekoration?

Det är fantastiskt roligt och effektfullt att använda tape på sina alster. Jag och Anna fick prova tape (Chrystal Line) som Prima har i sitt sortiment och vi gillade det båda mycket. Detta är genomskinlig tape med mönster i två olika färgställningar. Jag har jobbat med den brun-röda och Anna har jobbat med den med klara färger. Tapen kommer i en förpackning med tre olika rullar och det är en hållare till. Det är lätt att byta ut rullen och det går också jättebra att använda tapen utan hållaren. Den är också lätt att sätta på plats och också flytta på - bra för mig som ofta sätter dekorationer fel några gånger innan jag är nöjd. I mina fall har tapen varit den där lilla dekorationsdetaljen som varit pricken över i:et. Pröva du också!!!

/Malena

Här hittar du tapen i shopen.

image1788

image1789

image1790

image1791


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback