ScrapAddicted + Easer = Sant

Som ni kanske läst i Easers blogg, har Jennie bestämt sig för att stänga ner. Hon stänger siste februari.
Vilket iofs är väldigt trist, för Jennie är och har alltid varit en underbar "kollega"
Men...

Jennie och jag har pratat och kommit fram till att det vore SYND och SKAM om hennes fina stämplar skulle försvinna.
Jag kommer därför ta över delar av Easers egna stämplar, så de kommer inte försvinna helt från marknaden.
Och Jennie kommer även att fortsätta att designa stämplar för ScrapAddicted.
Därmed är det alltså hos ScrapAddicted du kommer att hitta Easers stämplar efter att mässan i Göteborg är över (Jennie kommer att delta på den :-))

Easer kommer göra ett sista stämpel släpp innan stängning. Dessa har jag förstås bestämt mig för att behålla!
Ett helt A4 ark med 11 st nya stämplar som kommer släppas i februari.

Bl.a två helt underbara textstämplar som Zarah/zarischka gjort.
Förutom dem är det några motiv som jag tror kan bli väldigt trevliga att färglägga. :-D

image1762

Självklart får ni inte heller missa att Easer stämplar kommer vara med i en av kurserna på ScrapEventet som Jenny Sandberg kommer hålla.
Stämpelmotiven är klara, men de är hemliga ända fram till eventet...men jag lovar att de är värda att vänta på för det är ingen mindre än Jenny själv som gjort skisserna till dem.

Kram från Jane


Kommentarer
Postat av: Zarah

Jag + bägge era butiker = sant så jag är kanonstolt över att få vara lite delaktig i dem.
...fast det är sorgligt att Jennie lägger ner, så är jag glad att det är just du som tar över!

Postat av: Camilla

Oh, jag känner ett stooort behov av alla dom nya stämplarna!!!

Zarah är duktig hon ;) :)

2008-02-11 @ 21:02:48
URL: http://camilla-camomills.blogspot.com/
Postat av: JaneD

Vad ledsen jag blir att höra att Easer lägger ner, men samtidigt är jag superglad att ScrapAddicted tar över, det är ju min favoritbutik. Har än så länge bara handlat i webbutiken, men ser fram emot att göra ett besök irl.

2008-02-12 @ 15:22:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback