Easers underbara stämplar!

Idag har jag publicerat de nya ljuvliga stämplarna som jag vet att ni längtar efter!

Förutom de danska stämplarna som ni ju redan fått ta del utav är det 20 nya vi släpper nu - den ena härligare än den andra!

Ni finner förstås alla under
nyheter i webbutiken, men jag tänkte visa ett urval även här :)



Två olika punchinellastämplar - hål & stjärnor. Dessa är jag alldeles eld och lågor över. De är SÅ himla läckra!
Stämplen mäter ca. 8,5 cm x 15 cm!

Använd den över hela ditt kort, eller mönsterpassa den enkelt för att använda den över din layout! Maska den för att få den ojämn, eller emboss-stämpla för att få den glansig och upphöjd... Möjligheterna är oändliga!!!

Akrylblock som passar finner du här

 

Fem muffins i olika utföranden och storlekar. Kanske använder du den mindre att watermarkstämpla din bakgrund på födelsedagskortet?

 

Söta Rut har fått en kompis - Lovebirden Knut! Finns både som egen stämpel och som rivet anteckningsblad!



Dessutom nya cirkelstämplar, anteckningsrutor, ord och fraser m.m.
Välkommen in och beställ dina favoriter!

TACK Jennie!!!

Kram från Jane

Kommentarer
Postat av: Sandra

De är ljuvliga! Det finns inte att köpa hela ark av dessa som det funnits med andra?

Postat av: Linda

Åh så mycket fint, jag skulle vilja ha allt!! :)

2008-06-25 @ 08:58:14
URL: http://www.knorrigt.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback