5 dagar kvar i Annas bloggtävling!

Två nya bidrag har kommit in (klickbara bilder)


Camilla Waern


Linnea

Vilka fina! Hur går det för er andra?

Här kommer tävlingsreglerna igen:

"Här kommer då min utmaning för februari. :D

Nog har väl ni liksom jag en massa gamla papper liggande i era pappersförvaringar?
Själv har jag mängder då jag har scrappat i 4½ år.
För visst är det väl så att det är de nyinköpta/nyutkomna papperna som är roligast att scrappa/ göra kort med?

Min utmaning till er blir att göra ett kort eller scrappa en layout med gamla papper som ni har haft i era ägo länge, länge. :)

Så kom igen nu där ute i landet - rota bland era gamla papper och scrappa/gör kort som vi få se.

Maila ditt alster till: [email protected]
Tänk på att bilden ska vara i jpg och inte vara större än 400 x 400 pixlar.
Sista dagen för utmaningen är 10 mars.

Det är Jane och vi i DTt som röstar och vinnaren får ett scrappaket med härliga nyheter till ett värde utav 150:-!"

Kommentarer
Postat av: Lia Florenz

roligt

Postat av: Therese

Åh jag vill vara med på denna oxå. Ska försöka få lite scraptid idag när jag kommer hem:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback