Det har börjat komma in ansökningar till vårt DT

ScrapAddicted söker en kortmakare till vårt eminenta designteam


Ja, det är dags igen!

Denna gången söker jag endast en person att utöka teamet med.

Det kommer därmed bli ännu svårare konkurrens, eftersom vi kommer att tvingas sortera bort många vid valtillfället. Känner du att du klarar av att få ett nej utan för stor besvikelse är du välkommen att ansöka!
Sedan finns chansen för en person att bli riktigt glad förstås :-)

När du funderat på om du kvalificerar dig till ovanstående "krav" så är du välkommen att fortsätta läsa :-)

Vi söker en kreativ, pysslig och positiv person som älskar stämplar. Både stämplar att färglägga och andra typer av stämplar. En som älskar kortmakeriet värld. En som skulle tycka att det var kul att få visa upp härliga stämplar, papper och dekorationer som finns i ScrapAddicteds sortiment. (Vi kommer att utöka med fler stämpelmärken) Naturligtvis får du vara scrappare också, men ditt uppdrag hos oss kommer vara kortmakeri. Någon som blir vårt stämpelansikte utåt. Som förut är det helt egalt var du bor ;-)

Reglerna är enkla:

1. Jag vill att du mailar bild på ett kort som du är väldigt nöjd med som är gjord den senaste månaden.
2. Jag vill att du mailar bild på ett kort du gjort som visar en spännande teknik eller något annat läckert och kreativt.
3. Jag vill att du gör ett nytt kort efter att du läst detta som visar din typiska stil och mailar bilden till mig.
4. Jag vill även att du skriver en liten text om dig. Vem du är, hur länge du varit kortmakare och om du ev. har blogg/hemsida som visar dina alster.

Jag vill ha din ansökan senast den 14 mars.
Den mailas till
[email protected], och tänk på att förminska dina bilder till max 600 pixlar så att det blir mer överskådligt för oss.

Har ni frågor eller funderingar så skriv en kommentar här eller släng iväg ett mail.

Har fått en fråga, och det är på 2:an. Har du inte hållt på med någon speciell teknik eller så, så är det fullgott att du visar något kreativt. Kanske har du använt något på ett sätt som det inte var menat egentligen, t.e.x.?

Så, nu vet du vad du ska syssla med denna söndag, inte sant?
:-)

Kram från Jane


Kommentarer
Postat av: Meritxell

Hej Jane!
Vet ej om jag skickar detta rätt här men undrar om det är möjligt att du lägger tävlingsskissen här på bloggen. Kan inte se den i nyhetsbrevet du skickade :(
Tack för hjälpen och allt inspiration du sprider! Kram,
Meri


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback