Fia inspierar med Spring & Summer

American Crafts har släppt några riktigt färgglada och härliga serier. En av de heter Spring & Summer och ger just en känsla av vår och sommar. Fia fick ett paket med dessa papper och har scrappat loss ordentligt. Det är så fantastiskt att man kan göra så många olika sorters layouter med papper från en serie - bara för att serien heter Spring & Summer så behöver det inte bara vara sommarfoton på layouterna. Kreativiteten har inga begränsningar!!

Här finns alla papper från American Crafts.

image1884

Först en lite galen LO. När jag såg det gröna pappret så bara visste jag att jag skulle kladda med svart dabber på det. Jag har dragit den längs kanterna och stämplat med den med småbubblig bubbelplast.

Material:

American Crafts Spring & Summer Cucumber
American Crafts Spring & SummerEnglish Garden
American Crafts Spring & Summer Scones baksidan
Dabbers pitch black
Band Prima Elysee Ribbons 519544 
Easer stämpel Biljett Stor

image1881

Det här fotot på min systerdotter älskar jag. Hon är så grym på att komma på coola vinklar att fota ur. Jag scrappar ofta hennes foton.

Material:
CS Bazzill Raven
CS Bazzill White
American Crafts Spring & Summer Tea Pot
American Crafts Spring & Summer Shortbread
Bag o Buttons Clear 
My Minds Eye Bohemia Pals Journaling Card

image1882

Den här layouten började (och nästan slutade) som en 12x12, men den blev för tom. Då kom Linda med den grymma idén att skära av den till en A4 layout istället. Den blev såå mycket bättre så.

Material:
American Crafts Spring & Summer Sugar Cubes
American Crafts Spring & Summer High Tea
American Crafts Spring & Summer Crumpets
American Crafts Spring & Summer Serviette
American Crafts Spring & Summer Saucer baksida
CS Bazzill White
Scenic Route bokstavsstickers
DYMO
Brads

image1880

Material:

American Crafts Spring & Summer Shortbread
American Crafts Spring & Summer Tea Cups
American Crafts Spring & Summer High Tea fjärilen
American Crafts Spring & Summer Scones baksidan
American Crafts Spring & Summer Saucer baksidan
American Crafts Spring & Summer Serviette baksidan
American Crafts Spring & Summer Scones tre utstansade blommor
Stämpel Easer Informationsruta

image1883

Den sista layouten lät jag vara riktigt enkel. Jag tycker att fotot är så fint, och ville inte stjäla för mycket fokus från det. Tog det för nån vecka sen nere på stranden när ljuset var helt underbart.

Material:
CS Bazzill Raven
American Crafts Spring & Summer Crumpets
American Crafts Spring & Summer Tea Cups baksidan
American Crafts Spring & Summer Saucer baksida
Band Prima Elysee Ribbons 519544 
Bag o Buttons Clear 
Easer stämpel Anteckningscirkel 

Kommentarer
Postat av: Emy

Mmmm, sååååå FINA! :D

Ja, det där gröna pappret med vita prickar blev jag också förälskd i. :D De låg i en hylla ganska långt ner hos Jane när jag plötsligt fick syn på något GRÖNT. :D Bara MÅSTE ha...

Läckert med det svarta :)

Postat av: jakthustru

Underbara allihop. Dessa papper är fantastiska och du får ihopa det så fint!

2008-03-10 @ 22:20:22
URL: http://jaktis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback