Funderar du på att åka upp till mässan i Göteborg?

Bussresa till Nordens största Stämpel- och Scrapmässa!


Svenska mässan i Göteborg lördagen den 29 mars 2008!

Sugen på att åka med?

Bussresan t/r Göteborg inklusive inträdesbiljett (80:-) kostar 380:-/person!


Bussen avgår på morgonen och åter hemorten samma kväll! Vi kommer att vara där när mässan öppnar kl 11.00 och stannar till kl 15.00!

Frukost/Förmiddagsfikapaus 45 min på vägen upp. på hemvägen 45 min middagspaus så vi inte behöver äta så mycket på mässan utan bara shoppa :)

Tänkte att jag fixat biljetterna innan så man bara kan gå in när vi kommer fram. Man betalar in på mitt konto så allt är klart vid resans start.


Upphämtningsplatser!

05.30 Hammenhög Torget

06.00 Ystad busstation

07.15 Kristianstad jvg

07.40 Hässleholm


Utställande företag

Scrapaddicted :)

Arkivet

Ateljé Lektyg & Hantverk

Bumblebee Scrapbooking

Easer

Engströms

Forma Hantverk

Kortmakaren

Landstoken

Magnolia

Mazzarin

Multiscrap

Prickiform

Pysselmyran

Scrapbook etc

Scrapbooking mm

Scrapperiet

Slöjd.Detaljer

Stämpelgården

Tim Trading


Anmäl er till Anki bums för att vara säker på plats!


Ann-Kristin "Anki" Thuvesson

0411-13037

[email protected] (anmälan)

Skriv namn, telefonnr och upphämtningsplats!


Kommentarer
Postat av: Anna W (skolfröken)

Wooaaaaw! Gissa om jag vill följa med? Men det är dock min son´s födelsedag och jag kan nog inte missa den. Hoppas det går fler tåg?!

Postat av: mia.t

Jag kommer absolut att åka på mässan, har redan informerat min pojkvän att det blir Göteborg den helgen ;)

2008-03-11 @ 17:51:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback