Fredagsskissen

Strålar solen lika härligt hos er som den gör här i Löberöd? Fredaggskissen känns somrig för mig, och tjejerna i designteamet som inspirerar här nedanför verkar tycka detsamma.
Skapa fritt efter skissen och skicka in ditt alster till [email protected]. Märk mailet med fredagsskissen. Bilden ska vara .jpg och max 400 pixlar på längsta hållet. Senast torsdagen den 15 maj vill vi har era alster, så lottar vi ut några som kommer att visas upp här i bloggen.

Skissen:
image2176
Fjärilen är en stämpel från Wild thing, Gel á tins.

Fias "Första dagen på stranden":
image2177

Material: 
Papper: Bazzill white, bazzill raven 
Mönstrat papper: Dream Street Papers Hugs-n-Kisses - Love Lines, Dream Street Papers Hugs-n-Kisses - Hugs 
Alfabet: Quickutz Mademoiselle 
Dekoration: Bazzill Paper Flowers Gerbera Parakeet, knapp från Creative Café, journalingruta från Making Memories, dymo.

Emmas "Picknick - det bästa som finns":
image2178

Material: 
Papper: Bazzill Kraft, Bazzill Just the edge 
Mönstrat papper: Pink Paisly 
Alfabet: Thickers American Crafts 
dekorationer: blandade knappar



Förra veckans
skiss tolkade tre av våra läsare så här: 


image2179
Anette Smith


image2180
Ejja

image2181
Ida

Tack för era jättefina alster! Kul att se olika tolkningar, dessutom hur man kan göra en dubbellayout av en enkel skiss! Härligt tjejer!

Glöm inte att ta mycket foto i helgen, så återkommer jag med en ny skiss på nästa fredag!

/ Marie

Kommentarer
Postat av: Ida

Gud va kul att ni visade min Lo! Va glad jag blev. De var en helt underbar skiss som jag kommer att använda igen. Och denna veckas skiss har redan gett mig nya idéer!

Postat av: Linda

Superduper läcker skiss!! Ska ge mig på den imorrn :)

2008-05-09 @ 23:35:40
URL: http://scrapjo.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback