Fredagsskissen

Veckorna rullar på och tro det eller ej, men det är fredag igen. Helt galet!
Skapa fritt efter skissen och skicka in ditt alster till [email protected]. Märk mailet med fredagsskissen. Bilden ska vara .jpg och vara max 400 pixlar på det längsta hållet. Senast torsdagen den 5 juni vill vi ha era alster så väljer vi ut några som visas här i bloggen.

Skissen:

image2263

Vår duktiga Helene har tolkat skissen så här:

image2264



Förra veckans
skiss verkar ha gått hem hos er läsare, vi fick rekordmånga bidrag. Jättekul! Det var jättesvårt att välja, men här kommer mina val:

image2265
Karin "Essmo"

image2268
Lonni Lydig

image2266
Carina Lindholm

image2267
CarinaA

Tack för allt fint ni skickar in - fortsätt med det. Nästa vecka när det är fredagsskissen är det webbmara och då MÅSTE ni kika in här - fina vinster utlovas.

Ha en skön helg!

*kram* Lily/Marie

Kommentarer
Postat av: Sanna

Ha en fin fredag :)

Postat av: Nina

Wow - jag tycker denna veckas skiss är heeelt underbar! Hmm...kanske kunde bli ett kort..hmm *finurlar*

KANONfina läsarbidrag!!

2008-05-30 @ 09:53:57
URL: http://krumelurkonst.blogspot.com
Postat av: Linnea

Så mycket fint!

Och jag tror jag måste försöka mig på veckans skiss - gillar den verkligen :)

2008-05-31 @ 00:13:23
URL: http://lillnea.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback