SNABBTÄVLING - MÅNDAG

Var med och dela på tre priser a´ 100:- styck varje dag hela denna veckan!

Jag bjuder hela denna veckan på en daglig utmaning klockan 18.00, där du har nästan ett dygn på dig att skicka in ett färdigt bidrag.

Du har fram till kl. 17.00 dagen därpå att skicka in ditt bidrag, och jag (Jane) väljer ut tre vinnare varje dag i samband med att jag lägger ut nästa tävling i bloggen!!! Endast dessa tre bidrag publiceras...

Du måste ha skapat ditt bidrag efter att utmaningen publicerades - inga alster ni har liggandes sedan innan kvalificerar m.a.o.
Vänta att publicera bidraget i egen blogg el. dyl tills vinnarna är visade/korade.

Vinsten kommer att bestå utav t.ex. dekorationer, stämplar, papper el.dyl. - Alla paket är hemliga, läckra och olika!!!

Maila in ditt tävlingsbidrag till [email protected]



DAGENS UTMANING!

Jag vill att du skapar ett kort eller att bokmärke med temat sommar eller semester.
De mest framträdande färgerna ska vara en eller flera av följande färger: lime, turkos, vit

Nu vill jag se all er underbara kreativitet SPRUDLA!!!

Skicka in ditt bidrag senast tisdag 13/5 kl. 17.00



Kram från Jane

Kommentarer
Postat av: Sofia aka skberg74

Kul utmaning ska sätta mig senare ikväll och fnula på den.

Postat av: Anna-Karin

Men hallå! Det är ju tänkt att jag ska tentaplugga denna veckan! HUR ska nu dygnets timmar räcka till allt?!?
;-)

2008-05-12 @ 20:01:00
Postat av: petraso

mega kul jane.... har massa kort att skapa under veckan perfekt med utmaningar för att lösa dessa!
Du rockar fett...väntar med spänning på kvällens nya utmaning....

2008-05-13 @ 15:33:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback