SNABBTÄVLING - ONSDAG

Var med och dela på tre priser a´ 100:- styck varje dag hela denna veckan!

Jag bjuder hela denna veckan på en daglig utmaning klockan 18.00, där du har nästan ett dygn på dig att skicka in ett färdigt bidrag.

Du har fram till kl. 17.00 dagen därpå att skicka in ditt bidrag, och jag (Jane) väljer ut tre vinnare varje dag i samband med att jag lägger ut nästa tävling i bloggen!!! Endast dessa tre bidrag publiceras...

Du måste ha skapat ditt bidrag efter att utmaningen publicerades - inga alster ni har liggandes sedan innan kvalificerar m.a.o.
Vänta att publicera bidraget i egen blogg el. dyl tills vinnarna är visade/korade.

Vinsten kommer att bestå utav t.ex. dekorationer, stämplar, papper el.dyl. - Alla paket är hemliga, läckra och olika!!!

Maila in ditt tävlingsbidrag till [email protected]



DAGENS UTMANING!

Jag vill att du skapar ett alster utefter ordet GALEN

Ta fram den sidan hos dig själv nu, och pyssla på!

Skicka in ditt bidrag senast torsdag 15/5 kl. 17.00



Vinnare i tisdagens utmaning blev:

image2214 


Lotta/Maxell

image2216

Petra Offrell

image2217

Roberta Widén


STORT TACK - jag smäller av vilken kreativitet jag hittade varje gång jag klev in i mailboxen!
Vinnarna - Maila mig er adress så kommer vinsten på posten! GRATTIS!

Stor kram, och om en önskan om en pysslig afton!!!

/ Jane

Kommentarer
Postat av: Roberta

WOW- va´glad jag blev! Jag hade tänkt ta mig till Löberöd i dagarna, så jag hämtar gärna. Då har jag ju en extra anledning att ta mig dit ;)

Roberta

2008-05-14 @ 18:11:48
Postat av: maxell

Jag är också superglad. Middag avklarad åsså ser jag det här. Som jag skrev när jag skickade in har jag inte tagit tag i den här delen av scrappingen på år och dagar... förrens nu. Kanonutmaning för mig alltså - eftersom jag äntligen kom till skott. Tusen tack!

Postat av: Pysselpetra

Lycklig =D
Tusen tack!

2008-05-15 @ 02:18:45
Postat av: Pysselpetra

Tack Jane för den superfina vinsten
Här ska skapas!

2008-05-18 @ 16:10:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback