Välkomna in till vårt WebbMara-Forum!

Vi håller på och jobba för fullt inför "festen" den 6-8 juni.
Då håller ju ScrapAddicted i en WebbMara där det utlovas riktigt mycket skaparglädje och inspiration!

Redan nu kan du bli medlem på forumet där hela Maran kommer att äga rum - Missa inte att fylla i din bostadsort då du ansöker om att bli medlem (eller någon närliggande ort, om du inte vill avslöja vart du bor) eftersom jag måste kunna sålla bort obehöriga spamrobotar m.fl. :-)

Endast vissa kategorier är öppna - alla tävlingskategorier kommer att vara stängda fram tills att maran öppnar.
Men det som är öppet är ni välkomna att besöka - HJÄRTLIGT VÄLKOMNA!!!

http://webbmara.forum24.se

(Du ansöker alltså om att bli medlem, och jag godkänner dig)

Kram från Jane

Kommentarer
Postat av: emelie

hejsan!
jag var ju för snabb och missade att skriva in min bostadsadress. hoppas det går bra ändå. fyller gärna i den sen eller om du skriver in Kode.

kram emelie

Postat av: JaneD

Nu har jag ansökt om medlemskap.
Tyvärr så är ju tävlingskiten slut, kommer det att komma in fler?

2008-05-30 @ 07:41:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback