Auktion nummer 28 - 29/10 - Virkad groda

Igår blev Zara Hofmann vinnare utav scrappaketet vilket gav 950:- kronor till vår insamling! Tack för era bud - än en gång: Ni är TOPPEN!!!  Zara Hofmann - maila mig på [email protected] för betalinfo!




Idag bjuder vi på den tjugoåttonde auktionen till förmån för Cancerförskningen/Rosa Bandet.
Budtiden går ut kl. 23.59 idag (onsdag)

Du budar på föremålet genom att skriva en kommentar i inlägget. Skulle du ha problem att skriva kommentar i inlägget kan du maila ditt bud till [email protected]. Budet du ger är inklusive frakt.

Ditt bud är bindande, och ska betalas in inom 4 arbetsdagar efter personligt bekräftelsemail om vi inte kommit överrens om annat.

100% utav alla intäkter går direkt till Rosa bandet insamlingen som drivs utav Cancerfonden. OBSERVERA alltså att varken ScrapAddicted eller designteamet behåller NÅGOT utav det vi lyckas samla in.


Här kan du följa hur mycket vi samlar in under månadens gång. Och för att underlätta för dig har jag gjort en egen kategori i bloggen som heter just Rosa Bandet.




Auktionsföremål nummer 28 är en ljuvligt söt liten groda.

"Hej, jag är en liten virkad groda i behov av ett nytt hem. Jag är både söt och snäll så vem vill ha mig?
Jag mäter ca 24cm från topp till tå."





Utropsbud 50:-


Så, buda på nu tjejer (och killar) :-)


Rosa kramar från Löberöd / Jane


Kommentarer
Postat av: Jane Larsson

ÅH, jag är KÄR!!! Grodis, jag bjuder 200:- och hoppas på att du ska få bli vår nya hyresgäst :-)

2008-10-29 @ 06:05:36
Postat av: Liddeli

Då bjuder jag 300:-! Jag är oxå kär! :)

Postat av: Lotta

Åh, vilken ljuvlig groda! Lyckliga den som får den!



(Ville bara påpeka att Zara inte vann Emmas album, utan scrap-paketet!)

2008-10-29 @ 08:18:30
URL: http://tvillingmamma.blogspot.com
Postat av: K8an

Världens sötaste!! 350:- bjudes

2008-10-29 @ 08:49:22
URL: http://imingarderob.blogg.se/
Postat av: Jane Larsson

Oj, jag var uppe för tidigt imorse, jag ändrar Lotta! Jag bjuder 500:- på grodis när jag ändå är igång :-)

2008-10-29 @ 09:06:07
Postat av: Camilla

Jag har tyvärr inte råd, men iihhh så SÖT!!!

2008-10-29 @ 11:49:46
URL: http://camilla-camomills.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback