Auktion nummer 4 - 4/10 - BUDGIVNING SLUT

Igår blev Annette vinnare utav Fias underbara smyckeset, vilket gav 400 kronor till vår insamling! Tack för alla bud - ni är TOPPEN!!! Annette - maila mig på [email protected] så återkommer jag med betalinfot :-)



Idag bjuder vi på den fjärde auktionen till förmån för Cancerförskningen/Rosa Bandet.
Budtiden går ut kl. 23.59 idag (lördag)
Du budar på föremålet genom att skriva en kommentar i inlägget. Skulle du ha problem att skriva kommentar i inlägget kan du maila ditt bud till [email protected]. Budet du ger är inklusive frakt.
Ditt bud är bindande, och ska betalas in inom 4 arbetsdagar efter personligt bekräftelsemail om vi inte kommit överrens om annat.


100% utav alla intäkter går direkt till Rosa bandet insamlingen som drivs utav Cancerfonden. OBSERVERA alltså att varken ScrapAddicted eller designteamet behåller NÅGOT utav det vi lyckas samla in.


Här kan du följa hur mycket vi samlar in under månadens gång. Och för att underlätta för dig har jag gjort en egen kategori i bloggen som heter just Rosa Bandet.




Auktionsföremål nummer 4 är Lily´s ljuvliga utmaningslåda.

Jag har klätt en chipboard låda från Cosmo Cricket och lagt i 20 scraputmaningar som jag funderat ut. Lådan är 16 x 16 cm och höjden 4,5 cm. Varje utmaning har jag skrivit på baksidan av ett pappersark som är 15 x 15 cm och utmaningarna är numrerade. Jag har blandat skisser med teknik-, färg-, lift-, citat- och inspirationsutmaningar. Utmaning nr 20 innehåller produkter som jag plockat ihop som du får skapa med.
En härlig liten låda full med inspiration. Kanske unnar du den till dig själv eller så ger du bort den till någon scrappare som uppskattar den. / Marie

Utropsbud 65:-







Så, buda på nu tjejer (och killar) :-)


Rosa kramar från Löberöd / Jane


Kommentarer
Postat av: Anette

Jag bjuder 250:-

Tyvärr, ska jag bort under helgen så jag kan inte bjuda över =(

Jag hoppas på tur =)

Postat av: KarinS

300 bjudet!

(varför är man student å inte miljonär??)

VILL HA DENNA!!

2008-10-04 @ 07:47:16
URL: http://bloggkarin.blogg.se/
Postat av: Miism

Jag bjuder 350 för denna låda som verkar helt underbar!

2008-10-04 @ 09:09:46
Postat av: Johanna78

Jag bjuder 600:- för denna ljuvliga låda!

2008-10-04 @ 09:36:59
Postat av: Linnea

Åh, jag vill ha denna underbara och spännande låda!

Bjuder 650:-

2008-10-04 @ 10:10:12
URL: http://lillnea.blogspot.com
Postat av: MariaN

750:- bjudet!

En så fantastiskt fin låda!

2008-10-04 @ 11:35:28
Postat av: Jessica

Ojoj, mitt tänkta bud räcker inte långt här inte! Den är helt ljuvlig lådan, och den som får den blir säkert inte missnöjd :-)



Jessica

2008-10-04 @ 11:48:20
URL: http://rostberg.blogspot.com
Postat av: Pysselpetra

Jag bjuder 800 kr för den vackra lådan!

vem vill bjuda över ;)

2008-10-04 @ 14:50:15
URL: http://mittkreativakaos.blogspot.com/
Postat av: HelenaK

Herregud vad ni bjuder!! Fast jag förstår er, Maries ask är såå ljuvlig! You go girls!! :)

Postat av: MariaN

KLart jag bjuder över!

850 kr bjudet!

2008-10-04 @ 21:14:08
Postat av: Carolina

Attans, det var ju den här asken jag bara SKULLE ha!! Och det bud jag tänkte lägga räcker inte... men lyckans ost till den som vinner! =)

2008-10-04 @ 21:20:03
URL: http://kortochkoncis.blogg.se/
Postat av: KarinS

Och jag får erkänna mig besegrad.. värst vad futtigt mitt lilla bud blev helt plötsligt.. men heja er! Pengarna behövs!

2008-10-04 @ 22:24:59
URL: http://bloggkarin.blogg.se/
Postat av: Gunilla|uniquelyme

Grattis till en underbar utmaningslåda! Har sett den under tillverkningsfasen och den är ljuvlig. Skulle gärna budat hem den själv, men missade budgivningen och skulle inte ha kunnat bjuda högst heller ser jag. Och grattis även till SA och hela teamet till en fantastisk kampanj och till Cancerfonden och varma önskningar om bättring till alla kvinnor som drabbats av bröstcancer.

2008-10-05 @ 00:49:13
URL: http://www.uniquelyme.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback