Julstämning av Lindzi med Making Memories Falala

Det finns väl inget härligare än att gotta sig åt alla lyxiga julpapper och glittriga dekorationer så här innan jul. Jag har jobbat med Making Memories Falala och det blev en hel del alster av de papper Jane skickade mig. Jag fick fem mönsterpapper och tre cardstock. Och detta är allt som blev kvar:



Det är jättefina papper som man vill använda varenda liten spillbit av.

Här kommer en materiallista för det jag jobbat med:
Papper: Glittered Poinsettia FalalaPoinsettia Stripe FalalaSnowflake FalalaArtisan Solid Falala,  
Dekorationer: Brad Combo Falala, Journaling Stickers Falala, Poinsettia Blossoms Red Falala, Glitter Pebble Stickers Falala, 
Alfabet: Tiny Alpha stickers Falala
Stämplar: Easer: God Jul, Autumn Leaves: Clearstamps - Flourishes 2
Övrigt: Thickers, satin band

En LO om när vi lussade för första gången med vår lilla bebis-tomte.
 
 



Jag hade många foton från när Tomten kom och när vi hade från paketöppningen så det fick bli en maxad sida som denna. 

 

Jag tycker om de små små bokstavsstickerserna som ser lite ut som de är urklippta ur en tidning.

 

Vi har tagit över lunch-traditionerna från min mans familj så det blir lutfisk och potatis med hemmagjord senap + sås mitt på julafton hos oss.

 

Det stora bradsen har ett tjockt lager glitter på sig.

 

Jag är gift med Tomten.

 

Julstjärnorna i papper är naturtrogna och jättefina.

 

Av spillet var jag tvungen att göra ett kort. Sådant här vackert glitterpapper kan inte förspillas.
 


Tack för mig!
Lindzi


Kommentarer
Postat av: Lilla jag

var har du köpt julblommorna?? Letar efter dom till mina julkort.



Nyfiken

2008-10-13 @ 20:24:00
Postat av: Linda

Lilla jag: Blommorna hittar du här hos ScrapAddicted ;) Följ denna länken: http://www.scrapaddicted.se/produkter.php?cat=114&sub=660&id=13071

2008-10-14 @ 22:55:27
URL: http://lindasdagar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback