Fialia bjuder på en ny bloggutmaning

Den här månaden skulle jag vilja utmana alla att sy på sina layouter. Med maskin eller för hand, det spelar ingen roll. Men det man har sytt ska på ett eller annat sätt ha en framträdande roll på layouten. Det ska direkt synas var man sytt.

Jag ville sy snygga swirls på mina layouter, men hade inte Bazzills In Stitch mallar, så jag tog fram mina Prima Say it in Crystals och använde plasten där en suttit och stack genom den på lagom avstånd och sen sydde jag.

Jag tog lite här och där från mina "mallar" och kunde på så sätt göra min egen swirl. Sen plockade jag fram mina gamla broderigrejer och gick loss.

Så här blev resultatet:





Skicka in ditt bidrag till
[email protected] senast den 10 oktober.
Tänk på att ditt alster inte ska vara större än 400 pixlar.

Jane och designteamet röstar sen fram en vinnare som får Bazzill in stitch`z matta, verktyg, floss, nålar och mall till ett värde utav 232:-

Lycka till!!

/ Fia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback