Har ni liksom jag upptäckt Snowy Jo?

Har gjort julkort med de underbara papperen Snowy Jo från Imaginisce.
Mycket härliga mönster, och som en bonus är ena sidan av papperen lyxigt sprinklade med glitteraccenter.
För att ytterligare framhäva den juliga känslan har jag använt stickles på nästan alla kort, det blir en så mysigt frostig känsla av det!


Mönstrat papper: Tinsel to the Top och Cup o' Cheer
Dekorationer: Stämpel á la dr. Nina från Octoberstamps, blomma och blader från Prima samt epoxybrad från samma serie som papperen. God jul!-stämpeln kommer från Doodle factory's Swedish Sentiments.


Mönstrat papper: Tinsel to the Top, Jingle Baubles och Cup o' Cheer
Dekorationer: Filtdekorationer från Creative Café


Mönstrat papper: Snow Soirée
Dekorationer: Stämpel från Autumn Leaves


Mönstrat papper: Jo to the World
Dekorationer: Stämpel från Autumn Leaves, blommor och blader från Prima. Epoxybrad från samma serie som papperen, Snowy Jo. Band från sybehörslådan.


Mönstrat papper: Jo to the World och Jingle Baubles
Dekorationer: Stämpel från Doodle Factory och alfabetsstickers från K&Company


Mönstrat papper: Tinsel to the Top
Dekorationer: Stämplar från Basic Grey och Autumn Leaves, knappar och punchinella

/ Evelina


Kommentarer
Postat av: Caroline

gud så fina!

Postat av: Becca

fina!!!

2008-09-21 @ 20:28:15
URL: http://pinkbecky.blogg.se/
Postat av: Ani

såå fina kort! Blir så sugen på att göra några själv... hade vart sweet att vinna ett sånt där paket, men med min tur så... nja kanske värt ett försök trots allt.

Ha en fin kväll!!

2008-09-22 @ 00:03:05
URL: http://aniparker.blogg.se/
Postat av: Ulrika

Vilka underbara kort, jag blir så sugen på att göra julklart fast jag är ju klar med mina... Får lägga några på lager!! :)

2008-09-22 @ 15:29:41
URL: http://sweetsweede.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback