Helena och SEI Poppy igen

Helena hade spillbitar kvar från sitt paket och bestämde sig för att göra några kort utav det. Här ser du resultatet:

 

Papper: Bazzil
Mönstrat: SEI Poppy
Dekorationer: Blommorna har jag klippt ur ett mönstrat October Afternoon ark. Alfabet stickers - Pink Paisley, Brads - 7Gypsies och 3D-lack.
Övrigt: Japanese Screw Punch, Piercing tool - MM, broderitråd. 

 

Papper: Bazzil
Mönstrat: SEI Poppy
Dekorationer: Stora röda blommorna har jag klippt ur ett mönstrat October afternoon ark, dom andra blommorna har jag ritat och klippt ur SEI papper. Alfabet stickers - Pink Paisley, Brads - 7Gypsies, Knappar - Autumn leaves, Bling -K&Co.
Övrigt - Fiskars mönstersax, vit & svart penna, Piercing tool - MM, broderitråd. 

 

Papper: Bazzil
Mönstrat: SEI Poppy
Dekorationer: Bokstavs stickers - Thickers "black tie", Bling - K&Co och My minds Eye.
Övrigt: Piercing Tool - MM, broderitråd, svart penna och vit fluid chalk till kanterna.

Kommentarer
Postat av: H

Herregud vad duktig du är :O

Postat av: maria

´fina kort :D

2008-09-22 @ 10:01:24
URL: http://mariiiiiiiiiia.blogg.se/
Postat av: Junitjej [Bloggarnas stegrace]

Vilka fina kort!!

2008-09-22 @ 21:34:21
URL: http://junitjejen.se
Postat av: Marita

Superläckra kort! Gillar skarpt det i mitten!

2008-09-23 @ 16:01:12
URL: http://tussemaja.blogspot.com
Postat av: Lindha

Jag blir sjukt lycklig varje gång bloggen uppdateras med något som Helena gjort. Stilen tilltalar mig oerhört mycket. Tusen tack för all underbar inspiration!!

2008-09-23 @ 21:58:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback