Helene har scrappat med Basic Grey Eva

Jag är så glad att jag fick dessa papper från Basic Grey i kollektionen Eva! Det är inte mina vanliga färger att scrappa med, men de är helt fantastiskt ljuvliga! Det är så skoj att utmana mig själv att scrappa med färger och papper som jag inte brukar göra.



Papper: Bazzil (cardstock), Basic Grey "Eva" (mönstrat)
Dekorationer: Basic Grey "Eva" (stickers), Doodlebug (paperfrills), Prima "Say it in crystals" (blingswirl), Creative Café (bling, enstaka)
Bokstäver: Quickutz "Dragonfly"
Övrigt: Bazzill "In Stitches 8x8 circles" (cirkelmall för broderi), Memories (ink), Hampton Arts (stämplar), American Crafts (penna), broderitråd



Papper: Bazzil (cardstock), Basic Grey "Eva" (mönstrat)
Dekorationer: Basic Grey "Eva" (stickers)
Bokstäver: American Crafts Thickers
Övrigt: Bazzill "In Stitches" (ballong- och swirlsmall för broderi), Coluzzle (cirkelmall), Memories (ink), Pink Paislee (stämpel), American Crafts (penna), broderitråd



Papper: Bazzil (cardstock), Basic Grey "Eva" (mönstrat)
Dekorationer: Basic Grey (knapp), Prima (blomma)
Bokstäver: Dymo
Övrigt: Coluzzle (cirkelmall), ColorBox (ink, lila), Memories (ink, svart) Panduro (stämpel), Sharpie (svart + vit penna), Promarkers (färgpennor)



Papper: Bazzil (cardstock), Basic Grey "Eva" (mönstrat)
Dekorationer: Basic Grey "Eva" (stickers), Creative Café (strass), Heidi Swapp (chipboardhjärtan)
Bokstäver: Quickutz "Chemistry"
Övrigt: Adirondack Dabbers (akrylfärg), Coluzzle (cirkelmall), Memoires (ink), Easer (journalingstämpel), Sharpie (vit penna), American Crafts (svart penna), Promarker (rosa penna)

/Helene


Kommentarer
Postat av: AnnaB

Superduperfina Helene...!!! Gillar den nedersta allra mest! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback