Malena har skapat somriga layouter med Chatterbox Together

Jag har skapat med Chatterbox nya serie - Together. Det är en typisk Chatterbox-serie med flera matchande papper i mustiga färger och med ett bakgrundsrutmönster som bara dom har. Resultatet blev både tjejigt och killigt och med mycket sommar!!! 


En stillsam layout med ett vackert foto på dottern. Bakgrundspapperet heter Teal Brocade. Jag har även använt en remsa Birds. Dekorationer är sådant som legat länge -tags från Creativ Cafe, filtband, blingbrads, frill och så dymo till texten. 


Papperet som heter Birds har en underbart blå baksida. Den passade perfekt till en badbild. Sonen och hans kompis dyker och leker och jag byggde en enkel layout med mycket text. Det är rester från gamla paket med Thickers. Jag har klippt till a:n och r:n från andra bokstäver för att få ihop orden. De runda dekorationerna är gamla Love Elsie grejer. Jag skapade också lite vågor med piprensare och häftklammer. 


Här har jag försökt att återskapa lite sommarstämning med små bitar från i stort sett alla papper i serien. Bakgrunden är Stripe och blommorna är urklippta från Multi Flower. Jag har också klippt lite vasstrån, stämplat med en JennyS stämpel (anteckningsblad).  


Spillbitarna blev en sista layout med sonen och en speciell vän. Jag har bara lagt ihop bitarna som jag hittade dem på bordet. Blomman fick en extra brad för att få lite 3D effekt. Den svarta ramen är sydd på maskin. Texten är printad på OH och fäst bakom fotot.

/Malena

Kommentarer
Postat av: Milla

Kanonfina LO:er!

Postat av: LottaRos

Åh, vad fint du gjort!



Älskar papprena!

2008-09-10 @ 15:46:16
URL: http://tvillingmamma.blogspot.com
Postat av: Anonym

Snyggt gjort (:

2008-09-10 @ 15:52:45
URL: http://lifeofeliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback