Oktobers månadspaket ute till försäljning

Nu har vi skickat månadspaketet till alla prenumeranter - och lagt ut de enstaka paket som finns kvar i webbutiken.
Denna månad innehåller paketet riktigt läckra papper och dekorationer som passar till mycket.

Nedan ser ni de fina layouterna & korten som Lindzi och Sanna skapat av paketet.



Hej! Underbara papper och härligt månadspaket! Det är alltid lika roligt att skapa med paket som Jane har plockat ihop. Papperna är lyxiga och hör till halloween- och jul-kollektioner, men passar minst lika bra till att scrappa vardagssidor. / Lindzi

 

Övrigt: Stämpel "Kärlek" Easer och Journaling ruta 

 

 

 

 

 





Här kommer mina alster från detta helt underbara månadspaket!
Jag älskar den kraftiga kvalitén på de här papprena. / Sanna

 
När jag la det här fotot på papprena så scrappade sig layouten själv. Svart och rosa är så läckert ihop.
Material utöver mp: MM häftklamrar, svart penna, punchinella, blingsten, fluid chalk - charcoal. 

 
Jag kunde inte låta bli att fortsätta på den svart/rosa linjen. :-) På kanterna av det mönstrade pappret har jag filat för att få en lite sliten look.
Material utöver MP: MM Shimmer alpha, blingstenar, svart penna, vit penna. 

 
Här fick jag för mig att blanda alla bokstäver som fanns i paketet, två olika textpapper samt små söta bokstavsstickers som är väldigt användbara. Har använt mycket fluid chalk- charcoal för att smutsa ner lite. 

 
Det svarta glitterpappret från MM passar bra som kortstomme. Här klistrade jag lite blingstenar i mitten på de söta Just an Edge-blommorna för att få lite extra glitter.



Skynda er nu in i webbutiken för att köpa ditt paket (de har redan börjat sina direkt efter att de lades in i webbutiken) / Jane

Kommentarer
Postat av: Louise

Gud vilka fina! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback