Romantiska layouter från Fia med Maja Design Ulrika

Vilka ljuvliga papper Maja Design Ulrika är! Jag tänkte direkt bröllop när jag fick hem dem. De är mjuka i färgerna, romantiska i mönstren och kraftiga och lyxiga i kvaliteten. Allt som man vill att bröllopspapper ska vara. Jag kunde inte låta bli att plocka fram mina gamla bröllopsbilder som aldrig blivit scrappade och printa ut dem i svartvitt och sen gick jag loss!

Papperna är underbara och kräver enkla layouter, men de scrappar nästan sig själv. 


Papper: Bazzill Walnut, Bazzill Glow, Maja Design Ulrika no 3, no9
Dekorationer: Maja Design Diecutark med journaling
Alfabet: Quickutz Marisa Mini
Övrigt: Knappar, spets, Fluid Chalk Chestnut Roan 


Papper: Bazzill French Vanilla, Maja Design Ulrika no 4, no5,
Dekorationer: Bazzill Just the Edge II
Alfabet: American Crafts Thickers Daquiri
Övrigt: Blomma, knapp, Fluid Chalk Yellow Ochre 


Papper: Bazzill kraft, Bazzill French Vanilla, Bazzill Walnut, Maja Design Ulrika no 3, no7,
Dekorationer: Maja Design Diecutark med journaling och Maja Design Paula diecutark med kuvert
Alfabet: Quickutz Chocolate
Övrigt: Prima blommor, Fluid Chalk Chestnut Roan 


Papper: Bazzill French Vanilla, Maja Design Ulrika no 6, Maja Design Paula No 2,
Dekorationer: Maja Design Diecutark med journaling, Prima Say it in Crystals
Alfabet: Quickutz Chemistry
Övrigt: Fluid Chalk Chestnut Roan 

Sen var de här papperna så underbara att jag inte kunde låta bli att köpa hela Paula serien också. Det har blivit en layout med den också: 

Papper: Bazzill French Vanilla, Maja Design Paula No 5
Dekorationer: Maja Design Paula diecutark med kuvert, , Prima Say it in Crystals
Alfabet: Quickutz Marisa Mini
Övrigt: spets, Fluid Chalk Chestnut Roan 

/Fia

Kommentarer
Postat av: Jenny/Jen

Jättefina! Håller med om pappren, de är underbara!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback