Bidrag i marsutmaningen

Vi har fått in finfina bidrag till Annas månadsutmaning, att scrappa med inspiration från maträtter.

Jennie I, som scrappat om sina fem favoritsmaker just nu.


Johanna S, som tagit inspiration från grönsaker.


Ulrika T som säger så här om sin layout: Jag har blivit inspirerad av färgen på maträtten som är exakt samma som Sagas amerikanska bulle.


Nelle/Hobbydraken: Jag har låtit mig inspireras av en omelett med bacon, lök och champinjoner samt gurka! En bild på maträtten som Nelle inspirerats av finns här.


Anna-Karin B som har inspirerats av en fiskgryta med morötter och lök, mustigt smaksatt med saffran, som med fördel kan serveras med en klicka aioli :)


Tusen tack för era fina bidrag! Jane och designteamet kommer att utse en vinnare som vinner ett promarkersset med 10 pennor, till ett värde av 280 kr. Vinnaren presenteras den 21 april.

/Linda

Kommentarer
Postat av: Nelle/Hobbydraken

Vilka fina bidrag ni andra gjort!! Undrar...är det okey att blogga sitt bidrag nu?

Postat av: Linda/Gulligullan

Nelle: det går bra att blogga ditt bidrag i din blogg om du vill :)

2009-04-12 @ 21:48:50
URL: http://lindasdagar.blogg.se/
Postat av: Anna-Karin

Brukar sällan bli hungrig av att titta på scrap-bloggar, men det blev jag nu... ;-)

2009-04-12 @ 23:47:26
URL: http://metamorphosis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback