Ewonne gör Easer

Direkt när jag fick Jennies nya stämplar kände jag att det var Ewonne-stämplar.
Mitt team gör ljuvliga saker med stämplarna (det kommer ni att få se här i bloggen med jämna mellanrum) men jag tyckte det kunde vara skoj att bjuda in någon som är så väldigt "Vintage" som Ewonne är. :-)

Så jag skickade ett mail till henne, och frågade om hon hade lust att gästa med detta uppdrag - och hon tackade JA!

Nedan bjuder vi på det första hon har skapat med stämplarna. Du hittar alla stämplarna under NYHETER.
Arket kan köpas helt eller som enstaka stämplar. Det är sammanlagt 21 stycken stämplar på arket!

TACK för allt fint, Ewonne! Vi ser fram emot att se ännu mer :-) Och alla ni andra - Varsågod och sätt er ner och njut en stund. Var beredda på en riktig inspirationskick!


Carpe Diem, Äppelblom, Swirlscirkel och fjärilar
 


Carpe Diem, Äppelblom



Det är din dag och fjärilscirkel


Fylld gratulerarcirkel



Amor Vincit Omnia och Blommor och hjärtan


Tro Hopp & Kärlek


Välkommen till världen och Swirlscirkel


Ängel och Änglar visst finns dom


Ängel, Änglar visst finns dom, Swirl och Swirlscirkel

Kommentarer
Postat av: Lily/Marie

Helt fantastiska kort, Ewonne!!! ♥

Postat av: Linda/Gulligullan

Underbara, underbara!!

2009-04-30 @ 11:33:01
URL: http://lindasdagar.blogg.se/
Postat av: HelenaA

Åh, vad vackra kort!

2009-04-30 @ 20:30:55
URL: http://www.medminahander.blogspot.com
Postat av: Willea

Så underbara kort, Ewonne! Tack för inspirationen :)

2009-04-30 @ 21:31:17
URL: http://www.willeasscrap.blogspot.com
Postat av: Anna Hovsby

Så otroligt vackra kort!! Så många fina detaljer att titta på. Tack för inspirationen!!

2009-05-03 @ 16:55:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback