Sanna har scrappat med KI Memories Playful Pets

Jag har fått turen att jobba med ett av KI Memories nya papperspaket, nämligen serien Playful Pets samt tillhörande stickers.

Jag gillar de mörka, stämningsfulla tonerna i detta självporträtt, tyckte att de passade så bra till de dova färgerna som prickarna går i. Den söta lilla fågeln kommer från det tillhörande stickersarket.

Papper: Ljusblått och prickigt papper - KI Memories Playful Pets
Alfabet: MM tiny alpha
Dekoration: KI Memories PP sticker accents

Det är mysigt med sällskap. På stickersarket fanns två söta katter som jag har satt på mönsterpappret, hittar du dem?

Papper: Bazzill white
Mönstrat papper: KI Memories PP
Alfabet: AC Thickers Daiquiri
Dekoration: KI Memories PP sticker accents
Övrigt: svart penna

När jag började fundera på vad jag skulle göra med hundpappret slog det mig, klart jag ska scrappa om min barndomsdröm om att en gång få en hund.

Papper: KI Memories PP
Mönstrat papper: KI Memories PP
Alfabet: QuicKutz Diesel och Metro
Dekoration: KI Memories PP sticker accents
Övrigt: svart penna

En enkel sida med vår gatuskylt.

Mönstrat papper: KI Memories PP
Alfabet: AC remarks stickers
Övrigt: brun penna

Och till sist två kort:


Papper: KI Memories PP
Dekoration: KI Memories PP sticker accents
Övrigt: brun penna


Papper: Bazzill white
Mönstrat papper: KI Memories PP
Dekoration: KI Memories PP sticker accents
Övrigt: brun penna

/Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback