3 Bugs in a Rug - Home Grown med Fia

Oj oj oj vilka härliga papper jag fick av Jane häromdagen, 3 Bugs in a Rug - Home Grown. Jag satte genast igång.

Det här året har jag bestämt mig för att ta minst ett foto om dagen och sen blogga det på min blogg. Jag har hela tiden haft tanken att jag skulle scrappa en layout till varje månad med många foton på. När jag fick kalenderpappret av Jane föll allt på plats. Det fick bli januari månad!

Jag fixade mina bilder så att de fick rätt storlek i Photoshop och sen skrev jag ut dem och skar isär dem och satte på layouten. Sen hade jag sån tur att januari i år började på en torsdag så att det blev precis fyra tomma rutor att skriva 2009 i och att januari har sju bokstäver så att de fick precis plats i den understa veckan. Helt perfekt alltså:

 
CS: Bazzill Bitter Chocolate (till delar av titeln)
Mönstrat papper: 3 Bugs in a Rug - Home Grown - Calender, Tree.
Alfabet: Quickutz Moonlight, Quickutz Chocolate, Making Memories Tiny Alpha black on white och white on black.

 
CS: Bazzill Craft, White slät
Mönstrade papper: 3 Bugs in a Rug - Home Grown - Tree, Big Floral.
Dekorationer: 3 Bugs in a Rug - Home Grown - Stickers, Poolside - Journaling Book, Creative Café Spirit White Buttons, Scrappers floss.
Alfabet: Quickutz Chemistry
Verktyg: Fiskars Threading Water Punch, Glossy Accents

 
CS: Bazzill Bitter Chocolate, Hillary
Mönstrade papper: 3 Bugs in a Rug - Home Grown - Words, Dots, 3 Bugs in a Rug - Tree, Frame, Floral
Dekorationer: 3 Bugs in a Rug - Home Grown - Stickers, Elle Studio Journaling Tag, Maya Road Heart and Home Chipboard Set
Alfabet: Pink Paislee Alphabet stickers

 
CS: Bazzill White
Mönstrade papper: 3 Bugs in a Rug - Home Grown - Floral, Big Floral
Dekorationer: 3 Bugs in a Rug - Home Grown - Stickers
Alfabet: Quickutz Biography

 
CS: Bazzill
Mönstrade papper: 3 Bugs in a Rug - Home Grown - Words, Home Grown
Dekorationer: 3 Bugs in a Rug - Home Grown - Stickers
Alfabet: Scenic Route Alfabet stickers

 
CS: Bazzill Craft
Mönstrade papper: 3 Bugs in a Rug - Home Grown - Frame, Dots, Tree
Dekorationer: 3 Bugs in a Rug - Home Grown - Stickers, Elle Studio Journaling Tag, SEI knappar, Scrappers Floss

//Fia

Kommentarer
Postat av: K8an

lovely lo´s!! Tok gillar den översta, imponerande många foton :)

Postat av: Malin/malwa

Så många fina!



Och den första! Så smart! :) Kanske man skulle köpa på sig några så'na papper... Typ ett dussin... ;)

2009-02-15 @ 19:27:33
URL: http://scrapsofmalwa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback