Karin har scrappat med October Afternoon County Fair

En del papper är så fina i sig själv att det inte krävs så mycket mer än dem för att det ska bli bra. October Afternoons papper med sina fina mönster och klara papper är sådana papper för mig. Med hjälp av den här skissen gjorde jag snabbt ett kort bestående av mönstrat papper och en journaling spot.

 
Papper: Bazzil
Mönstrat papper: October Afternoon Country Fair
Dekoration: OA County Fair Journaling Card.

Färgerna på October Afternoons Country fair papper passar mig perfekt. De är klara och vackra och i min färgskala utan att vara murriga och trista. Till October Afternoons papper finns det också clearstamps och med en av dessa gjorde jag en krans av blommor för att rama in LOn. Bilden är från vår sista dag i Jasper Nationalpark i höstas. Det var vackert och vattenfallet dundrade fram trots att vintern närmaade sig och det började bli ont om vatten i floden.
 
Papper: Bazzil
Mönstrat papper: OA County Fair Grandstand, OA County Fair Cotton Candy, OA County Fair Prize Pig
Stämplar: October Afternoon County Fair Clearstamp
Dekorationer: Elle - Alphabet tabs - bright, OA County Fair Journaling Card, OA Weathervane Chipb Stickers
Quick Kutz: Alfabet från Jolly giftset, Alfabet Moonlight, Revolution Deer
Övrigt: Stickles glitterlim

Den här bilden har väntat länge på att bli scrappad, flera år faktiskt. Långt ute i skogarna har vi ett avskilt paradis dit vi kan åka för att få vila. Regnet öser ner utanför fönstret, elden sprakar i spisen och jag bara njuter av att få vara alldeles där jag är.
 
Papper: Bazzil
Mönstrat papper: OA County Fair Cotton candy, OA County Fair Ferris Wheel, OA County Fair Blue Ribbon Qui
Stämplar: October Afternoon County Fair Clearstamp
Dekorationer: Elle - Date and Place - Bright, OA County Fair Journaling Card, knappar, brads

//Karin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback