Kärlekskort ♥

Inför alla hjärtans dag har jag låtit mig ta en härlig överdos av rosa och kärlek och gjort två kort. Korten får den här gången symbolisera min kärlek till min hobby och alla de underbara personer som jag lärt känna genom den. De är också ett tack med stor kärlek från mig och resten av designteamet till alla de som på olika sätt inspirerar och glädjer med ert skapande och till Jane som med en otrolig värme och glädje gör Scrapaddicted inte bara till en butik utan en plats att trivas på och känna sig hemma i.

För att hylla hobbyn och skaparkraften lite extra har jag den här gången inspirerats av två skisser från två kreativa och härliga bloggar. Det första kortet är gjort utifrån den här skissen av en av Scrapaddicteds DT-tjejer: 
DrNina. Den andra är en fri tolkning av Lauras skiss nr 19 på skissbloggen 2 Sketches 4 You som är en kul blogg för alla kortmakare.


Papper: Bazzil släta, Cosmo Cricket Girl Friday Wednesday
Alfabet: Thickers Chit Chat
Stämplar: Autumn leaves, Prima My Rose (nr5)
Övrigt: Fluid Chalks 


Papper: Bazzil Dot Salt, Bazzil släta.
Alfabet: BamPop
Övrigt: ProMarker Pennor

Kram! //Karin!

Kommentarer
Postat av: Caroline

Vilka enkla och fina kort, den stilen gillar jag.

Postat av: Miss CutiePie

Så härliga! Stilrent och snyggt, kort man blir glad av!

2009-02-14 @ 11:14:46
URL: http://misscutiepiegoes80s.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback