Malena med Crate Paper - Lemongrass

Crates serie Lemongrass är otroligt vacker. Det är mönstrade papper, diecutpapper, bokstavsstickers och diecutsfigurer med glitter på. Det är papper som gör att jag längtar till sommaren med blommor och grönt gräs. Det är produkter med värme och kärlek i!

 
Den här gjorde jag först och jag har skurit en liten bit av det helt fantastiska orange papperet. Samma varma orange färg finns på diecuten. Jag lät layouten vara enkel med fokus på det oranga.

 
Det här papperet är fint brunt med ojämna kant på. När jag framkallade bilderna från teaterföreställningen så gjorde jag de blandsvartvita. Jag har fotat utan blixt och resultatet blev helkass. Men så här har jag ändå fått ett minne av föreställningen. Dessa dova bruna färger passade perfekt till fotona. Bokstavsstickers kommer i två typsnitt i tre olika färger på arket.

 
Jag har klippt en bit av det runda papperet. Mindre bitar av andra matchande papper från serien syns bakom fotot. Blomman och den lilla runda cirkeln är en av dessa underbara diecuts med glitter på.

 
Jag har skrynklat papperet och sen slätat ut det lite för att få lite extra effekt. Jag sydde lite med symaskinen både för att få fast papperet och för dekoration.

 
En sista utflippad layout med sommarkänsla. Det blommiga papperet får en att nästan känna lukten av sommaräng. Fotot är fullt av härlig frihetskänsla och lek. Skrynklat papper (igen), bokstavsstickers, knappar och häftklammer.

//Malena

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback