Fia först ut med underbara Creative Café

Vi i designteamet har fått hem paket med papper och dekorationer från underbara Creative Café, så ett tag framöver kommer ni att få njuta av alster från denna tillverkare, med produkter både från den gamla och nya kollektionen.

Papper -
nya kollektionen & gamla kollektionen
Knappar
Tags
Filtdekorationer
Övrigt
----------------------------------------------------------

De nya glitterpapperna som Creative Café kommit med är helt ljuvliga och jag känner att jag måste ha varenda färg! De kan lyfta en hel layout och är underbara att stansa figurer och bokstäver i.

Jag har tyvärr inga stjärnstansar, men jag ville verkligen ha stjärnor på den här layouten så jag ritade stjärnor på min dator och skrev ut dem på kraftigt papper, sen skar jag ut stjärnorna och använde det som var kvar som mall som jag ritade av på baksidan på giltterpappret. Det går ju faktiskt bra att klippa också! Jag satte stjärnorna på distanskuddar för att ge dem extra mycket effekt.

 
Cardstock: Bazzill Canvas White
Papper: Creative Café - Lucky Teal och Lucky Dark Red Glitter Paper
Dekorationer: Creative Café Stickers
Alfabet: RoseMoka stickers, stansat med Moxie classic i Lucky Dark Red Glitter Paper
Övrigt: Making Memories akrylfärg Poppy

Detaljbild på stjärnorna:



 
Cardstock: Bazzill Kraft
Mönstrade papper: Creative Café Lucky - Floral Brown, Lucky - Ornate Flourish, Lucky - Notebook Paper Brown.
Dekorationer: Lucky chipboarddekos gold och dark red. Creative cafe stickers.
Alfabet: Quickutz Chocolate stansat i Lucky Dark Red Glitter Paper.

Det blev två snabba kort med:
 
Cardstock: Bazzill Crimson
Mönstrade papper: Creative Café Lucky - Floral Brown
Dekorationer: Creative cafe stickers, Lucky Flower Punchout Notebook, band CC gold.
Alfabet: Quickutz Chocolate stansat i Lucky Teal Glitter Paper.

 
Cardstock: Bazzill Crimson
Mönstrade papper: Creative Café Lucky - Ornate Flowers, Lucky Teal Glitter Paper
Dekorationer: Prima blommor, Creative Café brads.
Alfabet: Rosemoka stickers.
Övrigt: Fluid chalk warm red.

Tack för titten!
/Sophia

Kommentarer
Postat av: Kajsa

5-årskortet var jättefint! Stjärnorna blev verkligen bra :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback