Juni månads bloggutmaning

Den här gången vill jag uppmärksamma vår kära Jane som jobbar så hårt med ScrapAddicted och alla andra projekt hon har på gång i livet, men ändå har tid att vara en fantastisk DT-mamma. Hur hon dessutom hinner peta in tid för att scrappa förstår jag inte, men det gör hon faktiskt. Jag har snokat runt lite här och var och hittade en hel del layouter som är signerade Jane. En av dem inspirerade mig lite extra och månadens utmaning blir att scraplifta den här layouten:



Skapa en layout och inspireras efter upplägget, färgvalet, dekorationerna eller någon annan detalj. Själv inspirerades jag av hjärtanen, det stora fotot och titelns placering.



Skicka in ditt tävlingsbidrag till
[email protected] senast den 10 juli, märk ditt mail med "Juni bloggutmaning". Tänk på att ditt alster inte ska vara större än max 400 pixlar på bredden. Jane och designteamet röstar fram en vinnare.

Imorgon söndag avslöjar vi vinnare i maj månads bloggutmaning, håll utkik då!

/Emma

Kommentarer
Postat av: Jane

MEN ÅÅÅÅH, vad rar du är ... TACK!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback