Fia har scrappat med papper från Jenni Bowlin

Jenni Bowlin gör härliga papper och dekorationer med lite retrokänsla. Jag fick hem ett jättehärligt paket av Jane häromdagen som blev till fyra layouter här hemma.

Först en layout med ett gammalt foto på ungarna. Jag älskar det fotot, för man kan verkligen se deras kärlek till varandra.
 
CS: Bazzill Kraft, Pomegranate
Mönstrade papper: Jenni Bowlin Farmers Wife - Clothesline, Farmers Wife - Country Store
Dekorationer: Chipboard Buttons Polka Dot, Tickets Punctuation, Bazzill just the edge 3 Festive, Diecut Sticker Label Black
Alfabet: Quickutz Chandelier

Förra månaden gjorde jag en layout med ett foto för varje dag. Den här månaden bestämde jag mig för att dokumentera mer genom att skriva. Jag ska försöka göra en layout för varje månad hela detta året och sätta i ett särskilt album. Kanske fyller jag på med extra sidor med text.
 
Mönstrat papper: Farmers Wife - Die Cut Label
Alfabet: Quickutz Chandelier
Övrigt: Svart penna

Jag brukar inte så ofta scrappa på någon annan bakgrund än vitt, svart eller kraft. Men till det här fina stjärnpappret så passade det så bra med ett mörkblått.
 
CS: Bazzill Admiral, Pomegranate
Mönstrat papper: Farmers Wife - Patriotic
Dekorationer: Rhinestone Buttons Red, Diecut Sticker Label Red, Blommor Prima, knappar.
Alfabet: October Afternoon stickers

Till sist blev det en enkel layout från mannens och min alla-hjärtans-middag. De ursnygga bokstavsstickersarna från Jenni Bowlin fick ta den plats de behövde.
 
CS: Bazzill Kraft, Vanilla, Pomegranate
Mönstrat papper: Farmers Wife - Patriotic
Alfabet: Jenni Bowlin Alpha Stickers Red Trim

//Fia

Kommentarer
Postat av: Ida

Helt underbara los!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback