Läckra alster med Nina och Sassafras Lass Anthem

Känner mig himla lyckligt lottad som återigen har fått lov att skapa med ett av mina absoluta favoritmärken: Sassafras Lass. Deras papperskollektioner är ju alltid färgglada och festliga, och jag är helt förälskad i allt de tillverkar. Kollektionen Anthem har vintage + musiktema, vilket gör dem helt perfekta för mig...det förenar nämligen två favorithobbies - musik och papperspyssel!


En massa 3D-kuddar ger kortet lite extra dimension.

Papper: Bazzil swissed dot "Deep sea" som kortbas. Vit slät cardstock.
Mönstrat papper: SFL Anthem "Full bloom" (baksidan), och ett litet urklipp ur "Wall of fame"
Alfabet: Dymo
Dekoration: Molnet kommer från härliga SFL Anthem "Sweet treat" stickers. "Date and place" från Elles studio. En liten bit punchinella. En röd "crystal brad" från MM. Småmolnen är stansade med Quickutz dubbeldie "rainbow". En bit av en gammal bingobricka som jag fick av söta Karin. En liten blå stjärnsticker ur mina gömmor.
Övrigt: Fluid chalk till alla kanter. 3D-kuddar.

Nu var det jättelänge sedan jag altrade något senast. Kunde inte låta bli när jag fick pyssla med så underbara mönsterpapper - jag vill ha dem framme, synliga i mitt hem! Detta var en spånask som tidigare innehöll läckra handbakade knäckebröd. Nu har jag tänkt att förvara diverse pysseldekorationer i den istället.




 
Mönstrat papper: SFL Anthem "Classic" och "Sing Loud".
Alfabet: N'et ur Anthem monogram stickers
Dekoration: En journal tag sticker samt åtskilliga stickers från "Sweat treat" ur samma serie. En röd filtblomma. Knoppen kommer från 7 gypsies. Svart vitprickigt satinband.

Å sist men inte minst, ett kort till!



Papper: Svart Bazzil som kortbas.
Mönstrat papper: SFL Anthem "Classic" och "Sing loud".
Alfabet: Textstämpel ur mina egna gömmor (Carolinas kollektion).
Dekoration: Ur mönsterpappret "Dream big" har jag klippt ut den söte pojken med hunden. Punchinella. Primablommor. Två halvpärlor.
Övrigt: Fluid chalk till alla kanter. 3D-kuddar.

/Nina

Kommentarer
Postat av: Zarah

Jättefina grejer! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback