Anna har dekorerat en låda med Fancy Pants Kraft

Här kommer en låda som jag har dekorerat med Fancy Pants underbara Kraft papper och diecuts.

Småtjejer brukar ha en hel del smycken som de gärna dräller överallt i sina rum och badrum. Tänkte råda bot på Felicias dräll med en låda till hennes smycken.


Har använt mig av diecuts från 2 olika ark; Kraft Kuts 1 & 2 (1:an är redan slut). 2 av diecutsen satte jag dit med 3d-kuddar.


Stickles har också förekommit flitigt på lådan. Det är ju trots allt en tjej på 8 år som ska ha den.


Klädde lådan sidor med Kraft och gjorde en spegel med rosa papper. Locket klädde jag in med två olika papper och för att piffa till det ytterligare satte jag fast ett band runt om på locket.


/Anna

Kommentarer
Postat av: Helena

Åh, vad gulligt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback