HelenaK är tillbaka med underbara alster av Fancy Pants Delight!

Jag fick ett helt underbart DT-paket i brevlådan med en massa mumsigheter från Fancy Pants Delight serien. Den andas sommar och glädje.

Jag blev helt förälskad i clearstamp setet och rub-ons arket. Jag har haft lekstuga här hemma med en massa olika färgade stämpeldynor och moln av embossingpulver. Stämplarna är verkligen mångsidiga, vackra och väldigt användbara. Jag kan varmt rekommendera dom.

Fyra kort är vad jag har skapat hittills. Det kommer säkert mer eftersom jag har en känsla av att jag inte kommer kunna lägga undan läckerheterna. Jag måste använda upp varenda liten spillbit.

Hoppas att ni får lite sommar inspiration.
Stor kram från Helena

 
Papper: Bazzil Cardstock
Mönstrat papper: Fancy Pants Delight - Bunches, Fancy Pants Delight -Spice, Fancy Pants Delight -Fling Transparency
Stämplar: Fancy Pants Delight Clearstamps, Textstämpel från Hero Arts clearstamps.
Övrigt: Stämpeldynor, embossingpulver, Fluid Chalk, Paper Piercer, band och broderitråd.


Papper: Bazzil Cardstock
Mönstrat papper: Fancy Pants Delight -Spice
Stämplar: Fancy Pants Delight Clearstamps och Easer kramcirkel.
Övrigt: Fancy Pants Delight -Rubons, stämpeldynor, Fluid Chalk, embossingpulver, blingstenar från KaiserCraft, Spellbinders Nestabilities- Scalloped circle, Fiskars Scalloped mönstersax och svart penna.


Papper: Bazzil Cardstock
Mönstrat papper: Följande papper från Fancy Pants Delight serien: Bunches, Garden, Strips, Spice, Bubbles och Potpourri.
Stämplar: Fancy Pants Delight Clearstamps
Övrigt: Stämpeldynor, Fluid Chalk, Embossingpulver, Blingstenar från KaiserCraft, Fiskars boarders punch, band och svart penna.


Papper: Bazzil Cardstock
Mönstrat papper: Fancy Pants Delight - Bunches
Stämplar: Fancy Pants Delight Clearstamps
Övrigt: Stämpeldynor, Fluid Chalk, embossingpulver, Blingstenar från KaiserCraft, lite olika knappar, band, Scrapper's Floss och svart penna.

Kram Helena

Kommentarer
Postat av: Lily/Marie

Wihoooo! Vilka underbara Helena-kort! Jag tycker att du ska ta det andra kortet och stoppa ner det i ett kuvert. På kuvertet skriver du din egna adress och postar det. ♥



Härligt att du är tillbaka, Helena!!!

Postat av: Gunilla

SUPERLÄCKERT! Kul att du är tillbaka!



/Gunilla

2009-05-01 @ 12:13:31
URL: http://kortnilla.blogg.se/
Postat av: Gunilla|uniquelyme

Välkommen tillbaka. Du är efterlängtad! Urläckra kort.

2009-05-01 @ 12:39:25
URL: http://www.uniquelyme.se
Postat av: Marie

Så härligt att du är tillbaka!! Välkommen och med lika underbara alster som alltid!!

2009-05-01 @ 14:08:06
URL: http://www.sockergrynet.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback