Karin har scrappat med Color Conspiracy

Den här gången har jag fått jobba med Color Conspiracys underbara papper i två olika format. I paketet jag fick hem var det både papper i 12x12-format men även några läckra mindre papper som hade kanter som frimärken. Med paketet kom också en overlay och tillsammans med ett av "frimärkspapperna" blev den super till en layout om förberedelsena när jag var mannekäng på kundkvällen i min favoritbutik.

 
Papper: Kraft Cardstock
Mönstrat papper:
Scalloped paper kit, Overlay - Katykatblack
Dekorationer: Cosmo Cricket Lil Man - Chipboard 12 x 12
Bokstäver: American Craft

Resten av paketet hade mjuka milda färger som passar perfekt till när jag scrappar om min tvillingsyster och hennes fina flicka som föddes nu i vinter. Det är härligt att se min tvillingsyster förvandlas till mer än bara min syster utan nu också mamma, från resan med graviditeten till nu när hennes vackra flicka växer och upplever världen lite mer varje dag.


Mönstrat papper: Divine Epok - Plicatum, Divine Epok - Zelkova, Divine Epok - Jujuba, Divine Epok - Sinensis
Bokstäver: Pink Paislee, October Afternoon OA Alpha Stickers Good Cheer
Dekorationer: Journaling card Color conspiracy, Rubons American craft, brads, stickers 7 Gypsies
Övrigt: QuicKutz label

 
Papper: Bazzil cardstock
Mönstrade papper: Divine Epok - Zelkova, Divine Epok - Jujuba, Divine Epok - Sinensis, Divine Epok - CarlesiDekorationer: Brad 7 Gypsies, Rubons American craft, Chipboard stjärna
Övrigt: Akrylfärg, grön penna, Bling, Quick Kutz label

/Karin

Kommentarer
Postat av: K8an

Snyyyyyyygga layouter!! Tack för da inspiratione!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback