My Little Shoebox med Anna G

Även jag fick ett härligt paket med papper och dekos från My Little Shoebox i serien Turtle & T.

Först ut är en LO med vårt första hus i den lilla ort vi bor i sen 5 år tillbaka. Den hade en underbar gränd som vi alla hjälptes åt att dekorera med blommor efter säsong.Hus-overlay och äpplen passade extra bra på denna Lo då vi hade en jättefin äpplespalje precis bredvid vår dörr.

 
Papper: Cardstock Bazzil
Mönstrat papper: MLS Turtle & T What´s the hurr, Turtle & T No Rush!, T Turtle Lane
Dekoration: Turtle & T Overlay, Turtle & T Die Cuts
Övrigt: svart penna, svart fluid chalk, blad QK, distanskuddar, knapp,snöre, mönstersax

Det runda pappret är hur läckert som helst men jag ville göra något annat än att behålla den helt runda formen. Jag skar av en bit och använde spillbiten som dekoration i hörnet tillsammans med spets, wellpapp och en glossad die cut. Resten av spillpappret hamnade på nästa LO i en annan form! Nu när det är underbar vår blev jag inspirerad av plommonträdet utanför mitt fönster. Klippte ut en egen gren som jag dekorerat med primablommor, små utstansade blommor och bling.

 
Papper: Cardstock Bazzil
Mönstrat papper: MLS Turtle & T Apple Pie Round, Turtle & T No Rush!
Dekoration: Turtle & T Overlay, Turtle & T Die Cuts
Övrigt: Prrimablommor, bling, stansade blommor, fluid chalk chestnut roan, spets, wellpapp, brun penna, glossy accent, tag

Ända sen Hannes var 10 mån har vi tecknat ord med honom. Denna LO är för att minnas de ord han kan nu vid drygt 20 mån. Det är så roligt att se honom kommunicera med tecken.
 
Papper: Cardstock Bazzil
Mönstrat papper: MLS Turtle & T Apple Pie Round, Turtle & T What´s the hurr
Alfabet: Turtle & T Alpha Chipboard
Dekoration: Turtle & T Overlay, Turtle & T Die Cuts
Övrigt: grön/blå/gul fluid chalk, brads, stämplar från Autumn Leaves, distressrefill

/Anna G

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback